عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 23 / 7 / 1390
بازدید : 3753
نویسنده : علیرضا سعادتی

http://www.dl.kohandownload.com/dl/movie/other/Hamid%20Mahi%20Sefat%201389%20-%20www.Kohandownload.com.jpg

این ویدئو آخرین اجرای حمید ماهی صفت در سال ۱۳۸۹ میباشد که در مشهد اجرا شده و حدود ۵۰ دقیقه لطیفه گویی میباشد. در این برنامه ماهی صفت علاوه بر لطیفه گویی های فراوان، تقلید صدای چند خواننده محبوب را انجام میدهد و با چند تن از افراد مشهور ایرانی نیز شوخی می کند. این ویدئو کلیپ با دو کیفیت mkv و ۳gp برای شما عزیزان آماده دریافت می باشد.

 

دانلود + ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: دانلود فیلم , ویدئوی آخرین اجرای حمید ماهی صفت در سال ۱۳۸۹ , ,
:: برچسب‌ها: ویدئوی فوق العاده دیدنی و کمدی از آخرین اجرای حمید ماهی صفت در سال ۱۳۸۹ ,
تاریخ : 23 / 7 / 1390
بازدید : 1621
نویسنده : علیرضا سعادتی

 

برای انجام این کار به control panel بروید و power option را باز کنید. در این پنجره به تب Hibrnate رفته و گزبنه Enable Hibernating را تیک بزنید.
حالا از منوی Start گزینه ی Turn off computer را انتخاب کنید.
وقتی پنجره Turn off باز شد کلید shift را بگیرید . می بینید که گزینه Standby به Hibernate تبدیل میشود .
در همین حالت بر روی Hibernate کلیک کنید. کامپیوتر خاموش می شود . البته این خاموش شدن فرق دارد .
فرقش این است که موقع خاموش کردن به این روش هر برنامه ای که در حال اجراست بسته نمیشود. و هنگام روشن کردن مجدد کامپیوتر همان برنامه ها بالا هستند و به فعالیت ادامه میدهد .
مثلا اگه Winamp درحال پخش کردن آهنگ و شما در همان حالت بدون اینکه Winamp را ببندید ، کامپیوتر را Hibernate کنید وقتی دوباره کامپیوتر را روشن کنید ادامه ی همان موسیقی از Winamp پخش میشود .

اگه نظر بدی ممنون میشم.



:: موضوعات مرتبط: بخش بزرگ آموزش , آموزش خاموش کردن ویندوز بدون بستن برنامه در حال اجرا , ,
:: برچسب‌ها: آموزش خاموش کردن ویندوز بدون اینکه برنامه های در حال اجرا بسته شوند , ,
تاریخ : 23 / 7 / 1390
بازدید : 2050
نویسنده : علیرضا سعادتی

                                         سلام دوستان عزیزم!

اکثر کاربرانی که به این قسمت مراجعه می کنند مشکل همگی غیر فعال شدن گزینه Show Hidden Files می باشد .
بنابراین دست به کار شدم تا بتونم روشهای از بین بردن این ویروس را پیدا کنم تا شما راحتر بتونید این ویروس را از روی سیستم خود پاک کنید .

در این تاپیک قصد دارم راه ها و برنامه هایی را براتون قرار بدم که بتونید از طریق این راه ها گزینه ی Show Hidden Files رو که در برنامه ی Folder Option مربوط به Windows Explorer هست را اگر کار نمی کند برگردونید .
( یعنی شما تیک Show Hidden Files رو میزنید ولی کار نمی کند و وقتی بر می گردید هنوز روی Do Not Show Hidden Files هست ! ) این مشکل به دلیل وجود...

اگه مطالب مفید بود لطفا تو قسمت نظرات بگید. 



:: موضوعات مرتبط: بخش ابزار سیستم , ریجستری و ویندوز و رفع مشکلات آن , ,
:: برچسب‌ها: کامل ترین تایپک برای از بین بردن ویرس Show Hidden Files ,
تاریخ : 23 / 7 / 1390
بازدید : 1669
نویسنده : علیرضا سعادتی

 

آموزش کامپیوتر و نرم افزار :: MPcomputer -- چگونه می توان فایلهای آفیس 2007 را در ورژنهای 2003 و .. اجرا کرد مایکروسافت در سایت خود نرم افزاری به نام FileFormatConverters قرار داده است که این نرم افزار به صورت پک ( Pack ) این امکان را به کاربران می دهد که بتوانند فایل های تولید شده توسط نرم افزار آفیس 2007 را به راحتی توسط آفیس 2003 و ورژن های ما قبل آن ( مانند Office 2002 ) اجرا و ویرایش کنند . به عبارتی توسط این پک به راحتی می توان فایل تولید شده توسط نرم افزار های Word ، Excel و PowerPoint در ورژن 2007 را در ورژن 2003 و ماقبل آن اجرا و حتی آنها را ویراش کرد . به نظر من این پک می تونه برای خیلی از کاربران که با نرم افزار آفیس کار می کنند مفید باشه و  ای کاش چنین پکی از طرف شرکت  autodesk برای نرم افزار اتوکد autocad نیز تهیه می شد .

 

 

نام فایل

حجم فایل

پسورد فایل

لینک دانلود

 FileFormatConverters

نامشخص

ندارد

بفرمایید دانلود

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزارهای کاربردی , نرم افزارهای آفیس , ,
:: برچسب‌ها: چگونه می توان فایلهای آفیس 2007 را در ورژنهای 2003 و , , اجرا کرد ,
تاریخ : 23 / 7 / 1390
بازدید : 1525
نویسنده : علیرضا سعادتی

آموزش ویندوز ویستا - MPcomputer.irیکی از تغییرات مفیدی که می توان در ویندوز ویستا ( Vista ) انجام داد مخفی کردن عبارت Delete از منوی سطل آشغال ( Recycle Bin ) ویندوز ویستا می باشد و با انجام این کار در واقع مانع از پاک شدن اتفاقی آیکون سطل آشغال از صفحه دسکتاپ خواهیم شد .

در این آموزش با ترفندی بسیار ساده و از طریق رجیستری ویندوز ویستا می توان فرمان Delete را با فرمان ...Search جایگزین کرد .

ابتدا فایل رجیستری  hidedelete-Vista-recyclebin.reg  را دانلود و اجرا کنید . بعد از اجرا کردن فایل رجیستری یکبار کامپیوتر را راه اندازی مجدد ( Restart ) کنید . با  انجام این کار عبارت " ...Search "مطابق تصویر زیر جایگزین عبارت Delete خواهد شد .

مخفی شدن عبارت Delete

برای بازگشت به حالت قبل کافیست فایل showdelete-Vista-recyclebin.reg را دانلود و اجرا کنید . بعد از انجام این کار مطابق تصویر زیر منوی راست کلیک سطل آشغال ویندوز ویستا به حالت قبل باز میگردد و عبارت Delete قابل مشاهده می باشد .



:: موضوعات مرتبط: ترفندها , ,
تاریخ : 23 / 7 / 1390
بازدید : 1880
نویسنده : علیرضا سعادتی

آموزش کامپیوتر و نرم افزار - ایجاد پوشه جدید با استفاده از Quick Launch  در ویندوز XP  

هدف من از این اموزش ارائه یک روش بسیار جالب و ابتکاری برای ایجاد سزیع یک فولدر جدید در سیستم عامل ویندوز ایکس پی می باشد . در حالت عادی بسیاری از کاربران سیستم عامل ویندوز با کلیک راست کردن و انتخاب عبارت New از منوی کلیک راست یک فولدر جدید ایجاد میکنند اما روشی که امروز میخام آموزش بدم کمی متفاوت است و در برخی از موارد سرعت آن از روش معمولی بالاتر می باشد، البته در کنار این روش نحوه ایجاد فولدر با استفاده از صفحه کلید ( کیبورد ) را نیز آموزش میدهم .

- ایجاد پوشه جدید با استفاده از Quick Launch در ویندوز XP :

برای انجام این ترفند به ترتیب زیر عمل نمایید :

 

ادامه مطلب + دانلود



:: موضوعات مرتبط: ترفندها , ,
:: برچسب‌ها: ایجاد پوشه جدید با استفاده از Quick Launch در ویندوز XP !!! ,
تاریخ : 23 / 7 / 1390
بازدید : 1696
نویسنده : علیرضا سعادتی

امروز قصد دارم نرم افزار Shock Desktop 3D که برای سیستم عامل ویندوز ویستا و ایکس پی می باشد را به دوستان معرفی کنم . این نرم افزار رایگان به شکلی بسیار جالب دسکتاپ و کلیه آیکون ها موجود بروی دسکتاپ را به صورت سه بعدی در می آورد ( تصویر زیر تصویر دسکتاپ کامپیوتر من می باشد که با استفاده از این نرم افزار سه بعدی شده است ) .

 

دسکتاپ سه بعدی - MPcomputer

کار کردن با نرم افزار Shock Desktop 3D بسیار راحت می باشد و با اجرای این نرم افزار فورا محیط دسکتاپ ویندوز Xp و ویندوز ویستا به صورت سه بعدی در می آید و نکته ای که بسیار جالب توجه است که با سه بعدی شدن دسکتاپ حرکت آیکون ها نیز سه بعدی می شود !!!!

ادامه مطلب + دانلود

 

 



:: موضوعات مرتبط: بخــــش مالتـی مدیا و گرافیک , والپیپر و زیبا سازی دسکتاپ , ,
:: برچسب‌ها: دسکتاپ سه بعدی برای ویندوز XP و ویندوز ویستا ( Vista ) ,
تاریخ : 23 / 7 / 1390
بازدید : 1764
نویسنده : علیرضا سعادتی

MPcomputer - نرم افزار Fence -مدیریت آیکون های دسکتاپ نرم افزار Fence یک نرم افزار رایگان میباشد که محصول شرکت stardock می باشد و برای سیستم عامل های ویندوز ایکس پی ( xp ) ، ویندوز ویستا ( Vista ) و ویندوز هفت  ( Windows 7 ) طراحی شده است . این نرم افزار به کاربران ویندوز این اجازه را می دهد که نواحی سایه دار و بسیار زیبایی ( مطابق تصویر زیر ) که مانند حصار می باشد را بروی آیکون های دسکتاپ ایجاد کنند و آیکونهای دسکتاپ را به راحتی در داخل این پنجره ها کنترل و دسته بندی کنند . عملکرد این نرم افزار مشابه دسته بندی آیکون ها در پنجره MY computer می باشد که در پنجره MY computer شما می توانید درایوها ، پوشه ها و .... را به طور جداگانه دسته بندی کنید . این نرم افزار با ایجاد پنجره هایی که قابل جابجایی ،تغییر حجم و نام گذاری میباشند ، آیکون های دسکتاپ را مرتب می کند و پوشه ها ، برنامه ها ، عکس ها و ...... در پنجره های جداگانه ای قرار می دهد و شما می توانید به راحتی محتویات داخل هر پنجره را تغییر دهید و حتی آنها را با دوبار کلیک کردن آنها را مخفی کنید .

MPcomputer - نرم افزار Fence -مدیریت آیکون های دسکتاپ

در کل استفاده از نرم افزار Fence را به کلیه دوستانی که تمایل دارند آیکون های موجود بروی دسکتاپ کامپیوترشان دارای نظم باشد و به صورت مرتب و در دسته های جداگانه قرار گیرد را پیشنهاد می کنم. 

نام فایل

حجم فایل

پسورد فایل

لینک دانلود

 نرم افزار Fence

نامشخص

ندارد

بفرمایید دانلود

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: بخــــش مالتـی مدیا و گرافیک , والپیپر و زیبا سازی دسکتاپ , ,
:: برچسب‌ها: حصار کشی بروی آیکون های دسکتاپ با نرم افزار Fence ,
تاریخ : 23 / 7 / 1390
بازدید : 1811
نویسنده : علیرضا سعادتی

MPcomputer - آشنایی با نرم افزار STROKEITامروز قصد دارم نرم افزار بسیار مفیدی را به دوستان معرفی کنم که شاید خیلی از دوستان با این نرم افزار و قابلیت بسیار خوب آن آشنا نیستند. نرم افزار رایگان StrokeIt یک نرم افزار بسیار کوچک ( با حجم 136 کیلو بایت !!) اما بسیار جذاب و دارای قابلیتی بسیار عالی می باشد . این نرم افزار به شما این اجازه را می دهد که با استفاده از حرکات مختلف اشاره گر موس برنامه های را در داخل کامپیوتر خود کنترل کنید . این نرم افزار به طور پیش فرض بالغ بر 50 نوع حرکت موس را می شناسد و این قابلیت را دارد که حرکت های جدید نیز به این نرم افزار توسط کاربر اضافه شود . نکته قابل توجه در این نرم افزار این میباشد که قابل نصب بروی کلیه ورژن های ویندوز ( ویندوز 95 تا ویندوز 7 ) می باشد . تقریبا نزدیک به دو ماه است که از این نرم افزار اسفاده می کنم و کار کردن با ویندوز با استفاده از این نرم افزار برای من بسیار راحت تر شده به عنوان مثال به جای کلیک برای بروی آیکون مرورگر اینترنت اکسپلورر فقط کافی حرف W را با استفاده از موس بکشم یا به جای استفاده از دکمه های Back و Forward در در سیستم عامل ویندوز و مرورگر اینترنت کافیست موس را به سمت راست و یا چپ بکشم تا به صفحه قبل و یا بعد بروم یا حتی در نرم افزار هایی همچون فتوشاپ ، آفیس ، اتوکد و ... به جای کلیک بروی دکمه Undo حرف U را با موس می کشم . به نظر خودم استفاده از این نرم افزار در کنار سیستم عامل ویندوز باعث می شود که راحت تر و سریع تر برنامه ها را کنترل و اجرا کنیم و نصب این نرم افزار را به کلیه دوستان پیشنهاد می کنم .

 

 

ادامه مطلب + دانلود



:: موضوعات مرتبط: والپیپر و زیبا سازی دسکتاپ , بخش نرم افزارهای کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: با حرکت دادن اشاره گر موس برنامه ها را کنترل کنید !! , ,
تاریخ : 23 / 7 / 1390
بازدید : 1763
نویسنده : علیرضا سعادتی

دانلود نرم افزار آموزش تایپ 10 انگشتی SOLO Typing Tutor 9.0.5.28
بسیاری از کاربران رایانه با وجود اینکه حتی مدت هاست که از این وسیله استفاده می کنند اما طریقه صحیح تایپ کردن را یاد نگرفته اند و به شیوه ای که از ابتدا به آن عادت کرده اند از صفحه کلید استفاده می کنند. حال آنکه همگان بخوبی می دانند که تایپ 10 انگشتی بهترین و سریع ترین مدل تایپ کردن است. اگر شما نیز علاقه مند هستید تا به این روش تایپ کنید ، پیشنهاد ما استفاده از نرم افزار SOLO Typing Tutor است. این نرم افزار به بهترین شکل ممکن شما را به تایپ کردن به این شیوه عادت می دهد. این نرم افزار آموزش کامل و درست تایپ با صفحه کلید زبان انگلیسی QWERTY و Dvorak را در اختیارتان قرار می دهد. خصوصیات این نرم افزار عبارتند از: پشتیبانی از شبکه، مجموعه ای از گزینه های بازخورد، و قرار دادن درس ها بر حسب اولویت یا اهمیت به طور اتوماتیک برای یادگیری بهتر. این برنامه برای کلیه سنین مناسب می باشد و از آن می توان در منزل، مدرسه، دانشگاه و یا محل کار استفاده کرد. استفاده از این نرم افزار بسیار آسان می باشد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
 
 
برخی ویژگی های نرم افزار:
 
- تنها برنامه ای که به شما 5 عادت بسیار موثر تایپ 10 انگشتی را نشان می دهد. 
- پشتیبانی از کی برد چند زبانه.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...

ادامه مطلب + دانلود



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار آموزش تایپ 10 انگشتی SOLO Typing Tutor 9.0.5.28 , ترفندها , , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار , نرم افزار آموزش تایپ , نرم افزار جديد , آموزش نحوه صحیح تایپ کردن , آموزش تایپ 10 انگشتی , دانلود , دانلود SOLO Typing Tutor ,
تاریخ : 20 / 7 / 1390
بازدید : 1669
نویسنده : علیرضا سعادتی


 

چگونه از زنگ زدن سیم ظرفشویی جلوگیری کنیم؟

یک لیوان پلاستیکی یا شیشه دهن گشادی را از محلول آب و صابون پرکنید و سیم ظرفشویی را پس از شستن ظرفها درون آن بیاندازید. آب و صابون را هر شب عوض کنید تا سیم ظرفشویی شما تمیز و پاکیزه بماند.

روش دیگر برای جلوگیری از زنگ زدن سیم ظرفشویی آن است که سیم را پس از شستن با آب، روی قطعه ای کاغذ آلومینیومی (فویل) قرار دهید سپس روی چراغ گاز بگذارید تا حرارت شعله پیلوت آرام آرام آب آن را بگیرد و خشک کند.



:: موضوعات مرتبط: دانستنی های جالب , دانستنی های آشپزی و خانه داری , ,
:: برچسب‌ها: چگونه از زنگ زدن سیم ظرفشویی جلوگیری کنیم؟ , شست و شو , دانستنیهای لازم برای خانه و آشپزخانه ,
تاریخ : 20 / 7 / 1390
بازدید : 1389
نویسنده : علیرضا سعادتی


 

نحوه جلوگیری از کثیف شدن ناخن و انگشتان هنگام ظرف شستن

اگر برای شستن ظرف، وسیله دسته بلندی در اختیار ندارید خود می توانید ابتکاری به خرج دهید. یک گیره بزرگ کاغذ را به ابر یا پارچه ظرفشویی وصل کنید و از آن به منزله دسته استفاده کنید، به این ترتیب از زبر شدن یا کثیف شدن ناخن و انگشتان شما هنگام ظرفشویی جلوگیری خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: دانستنی های جالب , دانستنی های آشپزی و خانه داری , ,
:: برچسب‌ها: نحوه جلوگیری از کثیف شدن ناخن و انگشتان هنگام ظرف شستن , دانستنیهای لازم برای خانه و آشپزخانه , طریقه پاک کردن واز بین بردن انواع لکه ها , هداشت شخصی , شست و شو ,
تاریخ : 20 / 7 / 1390
بازدید : 1712
نویسنده : علیرضا سعادتی

 

راهنمای خرید حبوبات

در مورد خرید حبوبات چند نکته را به یاد داشته باشید، اول اینکه اندازه آن باید یکدست باشد، چرا که در غیر این صورت، ممکن است هنگام پخته شدن مقداری از آنها پخته شود و بقیه خام بماند. همچنین حبوبات باید سالم و بدون سوراخ‌های ریز باشند، چون این سوراخ‌ها، مکان سوسک‌های ریز است که هنگام پخت از آنها خارج می‌شوند.



:: موضوعات مرتبط: دانستنی های جالب , دانستنی های آشپزی و خانه داری , ,
:: برچسب‌ها: راهنمای خرید حبوبات , دانستنیهای لازم برای خانه و آشپزخانه , گوناگون ,
تاریخ : 20 / 7 / 1390
بازدید : 1594
نویسنده : علیرضا سعادتی


 

با عسل شکرک زده چه کنیم ؟

اگر عسل شما سفت شده و در ضمن سفید شده یا به اصطلاح شکرک زده و دیگر قابل استفاده نیست، می توانید عسل را در  ظرفی که در آن محکم بسته می شود بریزید، حالا ظرف بزرگتر دیگری بردارید و داخل آن آب بریزید و ظرف عسل را ایستاده درون ظرف بعدی بگذارید و آن را ثابت کنید . حالا اجاق گاز را روشن کنید تا آب جوش بیاید. با بخار آب، عسل به حالت اولیه برمی گردد و تا تمام شدن عسل شکرک نمی زند.



:: موضوعات مرتبط: دانستنی های جالب , دانستنی های آشپزی و خانه داری , ,
:: برچسب‌ها: با عسل شکرک زده چه کنیم ؟ , چند نکته مهم در پخت و پز , گوناگون , دانستنیهای لازم برای خانه و آشپزخانه ,

به وب سایت گروهی آبخورگ خوش آمدید شما می توانید در این وب سایت پست بگذارید مانند فیس بوک و ....

آبخورگ رو میشناسی؟

 تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان" دانلود فیلم آهنگ عکس و نرم افزار+یوزر پسورد جدید نود ۳۲  "و آدرس  abkhorgi.LoxBlog.com  لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com