عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 27 / 6 / 1391
بازدید : 1391
نویسنده : علیرضا سعادتی





:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
تاریخ : 2 / 6 / 1391
بازدید : 1079
نویسنده : علیرضا سعادتی



اینکه در زندگی زناشویی، موفق نیستید بخاطر شانس و اقبال تان نیست. گناه زندگی تان را به گردن سرنوشت و تقدیر نیندازید. اگر زندگی زناشویی تان آنگونه که تصور می کردید پیش نمی رود باید به دنبال علت مشکلات باشید و راه رسیدن به یک زندگی خوب را یاد بگیرید. هم شما و هم همسرتان باید لوازم رسیدن به یک زندگی موفق و شاد را بشناسید و طبق یک الگوی درست و هماهنگ در زندگی پیش بروید. واقع بین باشید و اگر پیش از ازدواج تصورات رویایی از ازدواج داشته اید آنها را کنار بگذارید و زندگی واقعی تان را شروع کنید. اگر زندگی زناشویی تان را تازه شروع کرده اید اما احساس می کنید زندگی خوبی نخواهید داشت و یا اگر سال ها است که ازدواج کرده اید و همچنان از زندگی زناشویی تان ناراضی هستید نباید تسلیم این نوع زندگی شوید و باید برای تغییر آن تلاش کنید. از ازدواج های موفق الگو بگیرید و برای بهبود رابطه خودتان از آنها استفاده کنید.



:: موضوعات مرتبط: دانستنی های جالب , دانستنی های زندگی و زناشویی , ,
:: برچسب‌ها: رازهـایی برای یک ازدواج هميـشه پايـدار ,
تاریخ : 1 / 6 / 1391
بازدید : 1405
نویسنده : علیرضا سعادتی

broken screen hd.2 برنامه شکستن صفحه نمایش با broken screen hd.2

صفحه نمایشتان را با استفاده از نرم افزار بسیار جالب broken-screen-hd بشکنید. این نرم افزار طوری صفحه نمایشتان را شکسته نشان می دهد که شما می توانید از این ابزار برای سرکار گذاشتن دوستانتان استفاده کنید.



:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار موبایل , نرم افزارهای نوکیا , نرم افزارهای سونی اریکسون , ویندوز موبایل , نرم افزار آیفون , نرم افزار آندروید , نرم افزار سیمیبین , پاکت پی سی , ,
:: برچسب‌ها: ابزار موبایل ,

به وب سایت گروهی آبخورگ خوش آمدید شما می توانید در این وب سایت پست بگذارید مانند فیس بوک و ....

آبخورگ رو میشناسی؟

 تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان" دانلود فیلم آهنگ عکس و نرم افزار+یوزر پسورد جدید نود ۳۲  "و آدرس  abkhorgi.LoxBlog.com  لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com