عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 22 / 8 / 1390
بازدید : 1226
نویسنده : علیرضا سعادتی

در آستانه آغاز به کار دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران تله کام ۲۰۱۱، ایرانسل از ۲۴ محصول و سرویس جدید خود در حوزه تلفن همراه و وایمکس رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل روابط عمومی ایرانسل، این محصولات و خدمات جدید علاوه بر آنکه  برای نخستین بار در ایران به عرصه صنعت ارتباطات و مخابرات عرضه شده، با طبقه بندی بر اساس مشترکین عادی و مشترکین تجاری، رونمایی و معرفی شدند.

 



:: موضوعات مرتبط: , ,
تاریخ : 15 / 8 / 1390
بازدید : 1615
نویسنده : علیرضا سعادتی

داستان از این قراره که 5 سال پیش ، در یک مدرسه ای در شهر درودزن در استان فارس ، 8 کودک 8 ساله دچار آتش سوزی شدن ! این 8 کودک ، در کلاس مدرسه خودشون ، دور چراغ نفتی جمع شده بودن که یهو به خاطر سهل انگاری ، این چراغ می افته و آتیش راه میوفته . این 6 دختر و 2 پسر هم دچار سوختگی بالای 50 % میشن ! خبر این ماجرا بعد از 2 هفته ارائه شد . مراجع دولتی گفته بودن که هزینه ی این مشکل رو می پردازن ... از اون ماجرا 5 سال گذشته ، تازه 800 میلیون آماده کردن واسه درمان اونها !! قرار شده که بازرسی بزارن واسه مدارس مناطق محروم که از نظر سیستم گرمایشی ، اونجا رو تایید کنه . در کل ، یاس این داستان رو همراه با مشکلات دیگه ی زندگی که جای افسوس خوردن داره ، به زیبایی برامون بازگو میکنه . موزیک ویدئو ی این آهنگ هم خیلی زیبا از آب در اومده


 

ویدیو کلیپ و آهنگ فوق العاده زیبا و احساسی یاس به نام از چی بگم ؟ ، کاری اجتماعی و تاثیر گذار از یاس با آهنگسازی سعید انصار و سه تار نوازی علی تهرانی ، کارگردانی این ویدیو هم با کسری شجاعی بوده ، شاید با دیدن این ویدیو به اتفاقات تلخی که در اطرافمون رخ میده بیشتر قت کنیم و به یاد کسانی باشیم که معصومانه دچار این اتفاقات شدند و باید یک عمر با اون دردها کنار بیان ، تمرکز اصلی این آهنگ روی بچه های مدرسه شهید رحیمی روستای درودزن واقع در استان فارس هست ، بچه هایی که در کلاس سوختند و هنوز آثار این حادثه رو میشه در چهره این عزیزان مشاهده کرد ، پیشنهاد میکنم از دست ندید .

 



:: موضوعات مرتبط: , ,
تاریخ : 15 / 8 / 1390
بازدید : 1570
نویسنده : علیرضا سعادتی

 

www.toppatogh.com | دانلود آهنگ جديد ياس از چي بگم

 

آهنگ جدید , فوق العاده زیبا و شنیدنی یاس با نام از چی بگم . با ۳ کیفیت

دانلود با کیفیت ۳۲۰

دانلود با کیفیت ۱۲۸

دانلود با کیفیت OGG 64

متن آهنگ در ادامه...



:: موضوعات مرتبط: , ,

به وب سایت گروهی آبخورگ خوش آمدید شما می توانید در این وب سایت پست بگذارید مانند فیس بوک و ....

آبخورگ رو میشناسی؟

 تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان" دانلود فیلم آهنگ عکس و نرم افزار+یوزر پسورد جدید نود ۳۲  "و آدرس  abkhorgi.LoxBlog.com  لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com