عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 23 / 4 / 1393
بازدید : 1230
نویسنده : علیرضا سعادتی
یارانه نقدی تیرماه امشب واریز می‌شود

سومین یارانه نقدی 45 هزار و 500 تومانی به ازای هر نفر در فاز دوم هدفمندی یارانه ها - مربوط به تیرماه 93 - در ساعت 24 دیشب به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

مبلغ یارانه نقدی در گام دوم هدفمندی یارانه‌ها همچنان 45 هزار و 500 تومان است که به تمام افرادی که در این مرحله ثبت نام کرده اند، تعلق می گیرد.

بر این اساس، با احتساب اینکه بیش از 74 میلیون ایرانی در سایت رفاهی ثبت نام کرده اند، دولت مبلغی حدود 3 هزار و 400 میلیارد تومان اعتبار ماهانه برای یارانه نقدی درنظر گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار اجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: فاز دوم هدفمندی یارانه ها - مربوط به تیرماه 93 - در ساعت 24 فاز دوم هدفمندی یارانه ها - مربوط به تیرماه 93 - در ساعت یارانه نقدی ، تیرماه ، خانوار ، فاز دوم یارانه نقدی ، تیرماه ، خانوار ، فاز دوم یارانه نقدی ، تیرماه ، خانوار ، فاز دوم24 ,
تاریخ : 22 / 4 / 1393
بازدید : 1163
نویسنده : علیرضا سعادتی
نرم افزار ساخت عکس های متحرک - Easy GIF Animator Pro 6

نرم افزار ساخت عکس های متحرک

Easy GIF Animator Pro 6

 

 

 

 

 

نسخه جدید نرم افزار ساخت عکس های متحرک، Easy GIF Animator Pro 6 منتشر شد!

 

رایج ترین فرمت برای ساخت عکس های متحرک، فرمت GIF است. این فرمت با توجه اینکه برای پخش نیاز به برنامه خاصی ندارد و همچنین در تمام مروگرها قابل مشاهده است، برای ساخت بنر های تبلیغاتی در وب سایت ها مورد استفاده قرار میگیرد.



:: موضوعات مرتبط: بخــــش مالتـی مدیا و گرافیک , نرم افزار ویرایش عکس و آیکون , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار، دانلود نرم افزار انیمیشن سازی، نرم افزار ساخت عکس متحرک، نرم افزار متحرک سازی، نرم افزار ساخت GIF متحرک، دانلود نرم افزار ساخت انیمیشن 2 بعدی، نرم افزار طراحی گیف، نرم افزار ساخت بنر، دانلود نرم افزار طراحی بنر، نرم افزار گیف انیماتور، نرم افزار تبدیل عکس به انیمیشن، نرم افزار تبدیل فیلم به عکس متحرک، دانلود Easy GIF Animator، ,
تاریخ : 22 / 4 / 1393
بازدید : 1408
نویسنده : علیرضا سعادتی
اینترنت اکسپلورر 11 مخصوص ویندوز هفت - Internet Explorer 11

دانلود اینترنت اکسپلورر 11 مخصوص ویندوز 7

Internet Explorer 11 Windows 7

 

 

 

 

 

نسخه جدید Internet Explorer مخصوص ویندوز 7 منتشر شد (ورژن 11)

 

هرچند بسیاری از کاربران حرفه ای ترجیح میدهند از مرورگرهای دیگری مثل فایرفاکس و گوگل کروم استفاده کنند، اما Internet Explorer هنوز هم بالاترین آمار استفاده را در بین تمام مرورگها دارد. دلیل آن هم چیزی نیست جز وجود اینترنت اکسپلورر در تمام نسخه های ویندوز!

 



:: موضوعات مرتبط: بخش اینترنت , مرورگر وب , ,
:: برچسب‌ها: دانلود مرورگر , دانلود مرورگر اینترنت , دانلود مرورگر جدید اینترنت , دانلود نرم افزار , دانلود اینترنت اکسپلورر , دانلود اینترنت اکسپلورر جدید , دانلود مرورگر اینترنت اکسپلورر , دانلود مرورگر IE , دانلود Internet Explorer , دانلود IE , دانلود نسخه جدید Internet Explorer , دانلود اینترنت اکسپلورر 11 , دانلود IE 11 , دانلود Internet Explorer 11 , ,
تاریخ : 17 / 4 / 1393
بازدید : 1552
نویسنده : علیرضا سعادتی

 

درود ...

 در گرمترین شهرهای جهان دمای هوا از 40 درجه سانتیگراد فراتر می‌رود که در برخی از آنها این گرمای شدید با رطوبت بالا، تداعی‌کننده گرمای سونا است.

ده‌ها شهر در خاورمیانه و آفریقا در طول سال دمایی بالاتر از 40 درجه را تجربه می‌کنند که در این گزارش به نقل از پایگاه اینترنتی «ای اف کی اینسایدر آفریقا»، داغ‌ترین شهرهای جهان معرفی شده‌اند:



:: موضوعات مرتبط: دانستنی های جالب , آیا می دانستید؟ , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: گرمترین شهرهای جهان گرمترین شهرهای جهان گرمترین شهرهای جهان ,
تاریخ : 10 / 4 / 1393
بازدید : 1222
نویسنده : علیرضا سعادتی
هنرمندان در بازی ایران و بوسنی + تصاویر
گروهی از بازیگران سینما و تلویزیون ایران در سفری پر حاشیه به برزیل،به استادیوم محل برگزاری مسابقات رفتند.


:: موضوعات مرتبط: عکس , عکسهایی از بازیگران مختلف , ,
:: برچسب‌ها: هنرمندان در بازی ایران و بوسنی + تصاویر هنرمندان در بازی ایران و بوسنی + تصاویر هنرمندان در بازی ایران و بوسنی + تصاویر هنرمندان در بازی ایران و بوسنی + تصاویر هنرمندان در بازی ایران و بوسنی + تصاویر هنرمندان در بازی ایران و بوسنی + تصاویر هنرمندان در بازی ایران و بوسنی + تصاویر ,
تاریخ : 10 / 4 / 1393
بازدید : 1110
نویسنده : علیرضا سعادتی
تاریخ : 10 / 4 / 1393
بازدید : 1359
نویسنده : علیرضا سعادتی
نمک بخورید اما...

حقیقات انجام شده در تورنتو، کانادا نشان می دهد که مصرف زیاد نمک (سدیم) بر حافظه و عملکرد ذهن اثر منفی دارد. برای انجام این مطالعه رژیم غذایی 1262 فرد بین سنین 67 تا 84 سال مورد بررسی قرار گرفت. نتایج نشان داد در افرادی که دریافت سدیم بالا می باشد، عملکرد شناختی و قدرت حافظه ضعیف تر از سایر افراد می باشد. 

این یافته ها به ویژه برای سالمندان حایز اهمیت است زیرا به طور طبیعی با افزایش سن توانایی ادراک و شناخت به میزان قابل ملاحظه ای کاهش می یابد. پیروی از الگوی تغذیه ای صحیح و پرهیز از مصرف زیاد سدیم در این گروه سنی موجب بهبود عملکرد مغز و پیشگیری از فقدان حافظه و شناخت می شود. 

این اولین مطالعه ای است که نقش سدیم بر حافظه را مورد بررسی قرار داده است. این محققان به همه افراد به ویژه سالمندان توصیه می کنند از مصرف زیاد نمک، کنسروها و غذاهای فرآوری شده دوری کنند.



:: موضوعات مرتبط: دانستنی های جالب , آیا می دانستید؟ , ,
:: برچسب‌ها: نمک بخورید اما , , , نمک بخورید اما , , , نمک بخورید اما , , , نمک بخورید اما , , , نمک بخورید اما , , , نمک بخورید اما , , , نمک بخورید اما , , , نمک بخورید اما , , , ,
تاریخ : 10 / 4 / 1393
بازدید : 1373
نویسنده : علیرضا سعادتی
روزه لاغر می​کند اگر...

ماه مبارک رمضان آغاز شده است. بسیاری از افراد با انجام اعمال خاص این ماه، چون پرهیز از خوردن و آشامیدن به یکی از واجبات دینی خود عمل می کنند، اما برخی نیز می خواهند از چنین فرصتی برای کاهش وزن و لاغر شدن بهره ببرند و با کم خوری غیرمنطقی طی این مدت درصدد رسیدن به وزن مطلوب خود هستند.



:: موضوعات مرتبط: دانستنی های جالب , آیا می دانستید؟ , ,
:: برچسب‌ها: روزه لاغر می​کند اگر , , , روزه لاغر می​کند اگر , , , روزه لاغر می​کند اگر , , , روزه لاغر می​کند اگر , , , روزه لاغر می​کند اگر , , , ,
تاریخ : 10 / 4 / 1393
بازدید : 1314
نویسنده : علیرضا سعادتی
آیا میدانید لوازم آرایشی دو تاریخ انقضا دارد؟

متاسفانه، برخي افراد هنگام خريد انواع لوازم آرايشي و بهداشتي، به همه چيز آن توجه مي کنند، جز تاريخ مصرف. آنها نمي دانند که ناديده گرفتن تاريخ مصرف لوازم آرايش

و استفاده از محصولات تاريخ گذشته، چه عوارض و مشکلاتي خواهد داشت.



:: موضوعات مرتبط: دانستنی های جالب , آیا می دانستید؟ , ,
:: برچسب‌ها: آیا میدانید لوازم آرایشی دو تاریخ انقضا دارد؟ آیا میدانید لوازم آرایشی دو تاریخ انقضا دارد؟ ,
تاریخ : 10 / 4 / 1393
بازدید : 1235
نویسنده : علیرضا سعادتی
نکته هایی مهم برای چیدمان جهیزیه خانه عروس خانم ها

جهیزیه و چیدمان آن یکی از دغدغه های همیشگی خانواده عروس بوده و در سال های اخیر نیز متاسفانه به علت چشم و هم چشمی این نگرانی ها اوج گرفته است.همچنین بالا بودن اجاره بهای خانه، منجر به کوچک تر انتخاب کردن خانه تازه عروس و داماد شده است.همه این عوامل دست به دست هم می دهند تا علاوه بر اضطراب مراسم عروسی، عروس و داماد بابت چیدمان درست وسایل خود نیز نگران باشند.



:: موضوعات مرتبط: عکس , عکس های دکوراسیون منزل , ,
:: برچسب‌ها: نکته هایی مهم برای چیدمان جهیزیه خانه عروس خانم ها نکته هایی مهم برای چیدمان جهیزیه خانه عروس خانم ها نکته هایی مهم برای چیدمان جهیزیه خانه عروس خانم ها ,

به وب سایت گروهی آبخورگ خوش آمدید شما می توانید در این وب سایت پست بگذارید مانند فیس بوک و ....

آبخورگ رو میشناسی؟

 تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان" دانلود فیلم آهنگ عکس و نرم افزار+یوزر پسورد جدید نود ۳۲  "و آدرس  abkhorgi.LoxBlog.com  لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com