عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 22 / 10 / 1390
بازدید : 1716
نویسنده : علیرضا سعادتی

 

 با نهايت تأسف و تألم درگذشت مرحوم مغفور آقای بخشی نیا را به خانواده محترم آن مرحوم تسليت عرض نموده از خداوند منان براي آن مرحومه علو درجات و براي بازماندگان صبري جزيل آرزومنديم. ...



:: موضوعات مرتبط: اخبار روز آبخورگ , ,
:: برچسب‌ها: درگذشت , مغفور , مرحوم ,
تاریخ : 22 / 10 / 1390
بازدید : 1395
نویسنده : علیرضا سعادتی

یک سایت خبری آلمانی اعلام کرد که سرانجام  پس از چندین ماه سکوت شرکت HTC که بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند بر پایه سیستم‌عامل موبایلی مایکروسافت محسوب می‌شود دو گوشی جدید را با نام‌های Prime و Ignite مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون ۷ آماده که تا ظرف چند ماه آتی به دست کاربران برسد.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ایستنا، گوشی هوشمند Prime که روی آن آخرین نسخه از سیستم‌عامل ویندوز فون ۷ نصب شده است شامل صفحه‌کلید سخت‌افزاری کشویی QWERTY می‌شود و طراحی ظاهری گوشی Ignite نیز به صورت معمولی و استاندارد است.

لازم به ذکر است که چند ماه قبل یک سایت اینترنتی چینی این دو محصول  را به همراه گوشی هوشمند Sensation معرفی کرد که پس از گذشت مدتی کوتاه گوشی Sensation وارد بازار شد و هم‌اکنون با گذشت مدت طولانی خبر عرضه دو گوشی یاد شده در آینده نزدیک منتشر شده است.

به گفته سایت آلمانی یاد شده، شرکت HTC قصد دارد...



:: موضوعات مرتبط: , ,
تاریخ : 22 / 10 / 1390
بازدید : 1563
نویسنده : علیرضا سعادتی

کدام سیستم‌عامل‌ها چه قابلیت‌هایی دارند؟ این پرسش اصلی همه خریداران موبایل است. این گزارش تلاش دارد به این پرسش پاسخ دهد.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از دنیای اقتصاد، سیمبیان، آندروید، IOS، ویندوز موبایل، بادا و RIM از سیستم‌عامل‌های رایج در بازار جهانی و بازار داخلی است که در کنار آنها می‌توان به سیستم‌عامل جدیدی چون میگو هم اشاره کرد.

به گفته کارشناسان بازار گوشی موبایل در حال حاضر سیمبیان بیشترین سهم فروش را در بازار گوشی در اختیار دارد و پس از آن آندروید قرار گرفته است.

البته این آمار مختص ایران است؛ چرا که در خارج از ایران آمارهای مربوط به سیستم‌عامل‌ها بسیار متفاوت است. البته شرکت‌های عرضه‌کننده گوشی بنا به دلایلی



:: موضوعات مرتبط: , ,
تاریخ : 22 / 10 / 1390
بازدید : 1371
نویسنده : علیرضا سعادتی

بعد از درج خبر تبلت ViewSonic با دو سیستم عامل ، این بار این ایده پا به قلمرو اسمارت فون گذاشته و فوجیتسو جامع عمل به آن بخشیده است.این محصول که Loox F-07C نام دارد دارای دو سیستم عامل ویندوز ۷ و سیمبین است که شما می توانید یکی از این دو سیستم عامل را در هنگام روشن شدن انتخاب کنید.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از دنیای فناوری اطلاعات,  این اسمارت فون با این مشخصات درخور تحصین می تواند یکی از بهترین های بازار باشد.

شاید قرار دادن دو سیستم عامل در گدجت ها ، یک رسم غیرقابل پیش بینی در آینده نزدیک باشد که در این محصول و تبلت ViewSonic دیدیم . باید دید این محصول در عمل و آزمایش های مختلف با چه امتیازی بیرون می آید.

مشخصات سخت افزاری این محصول عبارت است از:

۱- صفحه نمایش: اندازه ۴ اینچی لمسی خازنی SUPER AMOLED (با ۱۶ میلیون رنگ) و پشتیبانی از رزولوشنWVGA (یعنی ۱۰۲۴ * ۶۰۰ پیکسل)

۲- پردازنده : پردازنده Intel Atom Z600 at 1.2GHz

3- حافظه رم: رم DDR3 2GB

4- ...



:: موضوعات مرتبط: , ,
تاریخ : 22 / 10 / 1390
بازدید : 1468
نویسنده : علیرضا سعادتی

نوکیا ۶۰۳ برای جذب کاربرانی طراحی شده که می‌خواهند برای اولین بار یک گوشی هوشمند را تجربه کنند و همین طور برای کسانی که می‌خواهند از گوشی‌های قدیمی، مخصوصا گوشی‌های هوشمند نوکیا به مدل‌های جدید ارتقا دهند؛ یعنی کسانی که به استقبال یک گوشی با جدیدترین فناوری‌ها و امکانات خواهند رفت که هنوز نوکیای بی‌همتاست.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از گویا آی تی، این گوشی می‌تواند تنها با یک ضربه کوچک از طریق فناوری NFC محتوا را به اشتراک گذارد و برچسب‌ها را بخواند.

این گوشی هوشمند جدید نمونه بارزی از باور نوکیا به این است که مقرون‌به‌صرفه بودن نباید کیفیت تجربه کاربر را کم کند. نوکیا ۶۰۳ طراحی جمع و جور و یکپارچه‌ای دارد.

صفحه‌نمایش بی‌نظیر آن، ۳٫۵ اینچ ClearBlack بادوام، ضدخش و برای استفاده در زیر نور خورشید بهینه شده است.

این گوشی با نقشه‌ها، جدیدترین بازی‌ها و برنامه‌های از پیش نصب‌شده،...



:: موضوعات مرتبط: , ,
تاریخ : 22 / 10 / 1390
بازدید : 1391
نویسنده : علیرضا سعادتی

مطمئناً این روزها با وجود پیشرفت تکنولوژی مشکل باطری همچنان بزرگ‌ترین مشکل تلفن‌های همراه هوشمند است علی‌الخصوص با صفحه‌نمایش‌هائیست که هر روز بزرگ‌تر می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اظلاعات برسام و به نقل از فارنت، این موضوع وقتی بیشتر آزاردهنده می‌شود که به طور مثال یک شخص در وضعیتی بحرانی گرفتار شده باشد و نیاز به تماسی فوری داشته باشد اما تلفن همراه این فرد مدام از خالی شدن شارژ خبر دهد.

اما به نظر می‌رسد با عرضه تلفن همراه جدیدی که در نمایشگاه CES 2012 رونمائی شده و تا ۱۵ سال شارژ باطری خود را در حالت آماده به‌کار (استندبای) نگه می‌دارد،



:: موضوعات مرتبط: , ,
تاریخ : 22 / 10 / 1390
بازدید : 1602
نویسنده : علیرضا سعادتی

حتما با سرویس های و برنامه هایی که با استفاده از محاسبات ابری قابلیتهایی مانند به اشتراک گذاری،ذخیره و بکاپ گرفتن از فایل ها را به کابران میدهدند آشنایی دارید،چند نمونه بارز این نوع سرویس ها،سرویس های Dropbox،Microsoft SkyDrive،Box.net و.. میباشند که امروزه در میان کاربران وب از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از انزل وب، اما بتازگی مهندسان BitTorrent (یک پروتکل معروف به منظور ارسال فایل میباشد) نرم افزار رایگان ابری منتشر کرده است که به کاربران اجازه میدهد فایلهای خود را بدون هیچ محدودیت حجمی با دیگر دوستان خود به اشتراک بگذارند.

بر طبق گفته های وبلاگ بیت تورتنت شما میتوانید براحتی عکس،فیلم HD،آهنگ و هر فایلی را بدون هیچگونه محدودیت و پرداخت ماهانه یا سالانه ای با دیگر دوستان خود به اشتراک بگذارید.

از دیگر ویژگی های این سرویس جدید میتوان به...



:: موضوعات مرتبط: , ,
تاریخ : 22 / 10 / 1390
بازدید : 1374
نویسنده : علیرضا سعادتی

پرشین کال .نت: پس از معرفی تبلت ها و گوشی هوشمند لنوو نوبت به اولترابوک های این کمپانی مر رسد که به نظر زیبا و رنگارنگ می رسند. مدل Lenovo IdeaPad U310 قطری برابر با 18 میلی متر و وزنی معادل 1.7 کیلوگرم دارد و مدل Idea Pad U410 کمی ضخیم تر یعنی 21 میلی متر و کمی سنگین تر یعنی 1.9 کیلوگرم است.

 

همانطور که از نام U410 بر می آید این مدل مدل قوی تری محسوب می شود و با یک کارت گرافیک جداگانه قدرتمند Nvidia GeForce 610M یک گیگابایتی عرضه می شود که شاید قوی ترین نباشد اما در رده اولترابوک ها غنیمتی است.



:: موضوعات مرتبط: , ,
تاریخ : 22 / 10 / 1390
بازدید : 1443
نویسنده : علیرضا سعادتی

شرکت مخابراتی T-Mobile گوشی هوشمند جدید نوکیا را که Astound نام گرفته و شامل تمامی امکانات مورد نیاز کاربران می‌شود، با قیمت ارزان وارد آمریکا کرد.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ایستنا، روی این  گوشی هوشمند سیستم‌عامل Symbian^3 نصب شده است و بر این اساس می‌توان این محصول را یکی از پیشرفته‌ترین گوشی‌های هوشمند نوکیا از نظر نرم‌افزاری دانست.

این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۳/۵ اینچی AMOLED دارد که تصاویر در آن با کیفیت ۶۴۰ در ۳۶۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. شرکت نوکیا برای این گوشی هوشمند دوربین دیجیتالی ۸ مگاپیکسلی را در نظر گرفته است که این دوربین دو فلش LED مجزا دارد تا تصاویر را با کیفیت بالاتر ذخیره کند.

دوربین این  گوشی قابلیت ذخیره تصاویر به صورت HD و با کیفیت ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل را دارد که این نکته نیز



:: موضوعات مرتبط: , ,
تاریخ : 22 / 10 / 1390
بازدید : 1447
نویسنده : علیرضا سعادتی

پس از انتشار شایعات فراوان و اخبار مختلف، سرانجام  نخستین تصاویر ویدیویی رسمی از گوشی هوشمند جدید نوکیا موسوم به X7 روی اینترنت منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ایستنا، در این  ویدیوی کوتاه نشان داده شده است  که این محصول شامل سیستم‌عامل سیمیبین  می‌شود و به آخرین نسخه از رابط کاربری این سیستم‌عامل مجهز شده است. رابط کاربری نوکیا که با نام Symbian UI شناخته می‌شود، در نسخه جدیدی که روی گوشی X7 نصب شده است قابلیت‌های فراوانی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به استفاده آسان‌تر از ابزارهای داخلی، زیبایی ظاهری و سرعت بالاتر در پردازش اطلاعات اشاره کرد.



:: موضوعات مرتبط: , ,
تاریخ : 22 / 10 / 1390
بازدید : 1682
نویسنده : علیرضا سعادتی
 

نوکیا امروز دو گوشی هوشمند نوکیا E۶ و نوکیا X۷ را برای کاربران تجاری و علاقمندان به سرگرمی معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ایتنا، این دو گوشی نوکیا اولین تلفن‌های هوشمندی هستند که از نرم‌افزار سیمبین آپدیت شده برخوردار هستند.

در این نسخه آیکون‌ها جدید شده‌اند و قابلیت استفاده افزایش یافته است؛ مثلا تایپ متن بهتر و مرورگر پرسرعت‌تر شده است. علاوه بر این، Ovi Maps نیز رنگ و رویی تازه پیدا کرده است.

بو هارلو رئیس کسب و کار گوشی‌‌های هوشمند نوکیا گفت:



:: موضوعات مرتبط: , ,
تاریخ : 22 / 10 / 1390
بازدید : 1358
نویسنده : علیرضا سعادتی

نوکیا سه مدل گوشی جدید به سری سیمبیان خود افزود که یکی از نسخه سوم سیمبیان بهره می برد و ارزان‌ترین گوشی از این خانواده به شمار می رود و دو مدل دیگر از سری S40 و S60 هستند.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از موبنا، گوشی های جدید نوکیا از سری C و X هستند و با نام هایX2-01 ،C6-01،‌  و C5-03 به بازار می آیند.

گوشی C6-01 ارزان‌ترین گوشی با تجهیز به نسخه سه سیمبیان است که تاریخ و زمان عرضه آن هنوز مشخص نشده است.

C6-01 دارای صفحه نمایش ۳/۲ اینچی لمسی AMOLED است و از همان ویژگی‌های گوشی C7 بهره می‌برد. دوربین این گوشی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت HD است و از ذپردازنده ۶۸۰ مگاهرتزی و  ۲۵۶ مگابایت RAM بهره می برد.

قیمتی که برای این گوشی تعیین شده ۲۶۰ یورو است.

گوشی بعدی از این سری X2-01 است که از چهار باند شبکه GSM بهره می برد.

ابعاد این گوشی ۳/۱۴-۸/۵۹-۵/۱۱۹ میلیمتر است و ۱۱۴ گرم وزن دارد. صفحه نمایش گوشی ۲/۴۴ اینچی با وضوح تصویر ۲۴۰-۳۲۰ پیکسل است. این گوشی همچنین دارای صفحه کلید کامل QWERTY است و از بلندگو و ۴۲ مگابایت حافظه داخلی و کارت microSD بهره می برد.

X2-01.....



:: موضوعات مرتبط: , ,
تاریخ : 22 / 10 / 1390
بازدید : 1376
نویسنده : علیرضا سعادتی

شرکت نوکیا از اولین گوشی تلفن هوشمند خود مجهز به سیستم عامل ویندوز موبایل رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از همشهری آنلاین ، نوکیا در مراسمی دو گوشی هوشمند به نام‌های Lumia 710 و Lumia 800 مجهز به سیستم عامل ویندوز ۷ و ۴ گوشی ساده دیگر را رونمایی کرده‌است.

مدل Lumia 800 مجهز به پردازنده کوالکام ۱۴۰۰ مگاهرتزی، حافظه ۱۶ گیگابایتی، دوربین عکس‌برداری ۸ مگاپیکسلی و نمایشگر ۳٫۷ اینچی AMOLED است. این گوشی به قیمت ۴۲۰ یورو (۵۸۴ دلار) در چند کشور اروپایی تا ماه آینده عرضه می‌شود.

مدل گوشی هوشمند دیگر نوکیا Lumia 710 نام دارد و علاوه بر دارا بودن ..



:: موضوعات مرتبط: , ,
تاریخ : 22 / 10 / 1390
بازدید : 2621
نویسنده : علیرضا سعادتی

گوشی جدید سونی به نام Xperia lon مجهز به نمایشگری با رزولوشن ۷۲۰p و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی است.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ZoomIT، ظاهرا این گوشی همان مدلی است که سونی اریکسون در صفحه فیس بوک خود از طرفدارانش خواسته بود که دستگاه جدید این شرکت را حدس بزنند.

گوشی های سونی اریکسون در بازار امریکا طرفداران کمتری نسبت به سایر برند ها مانند اپل دارد. اما مدل جدید گوشی های این کمپانی مانند Xperia lon اخیرا جای خود را تا حدودی در بازار امریکا نیز باز کرده اند.

Xperia lon مجهز به نمایشگر ۴٫۵ اینچ با رزولوشن...



:: موضوعات مرتبط: , ,

به وب سایت گروهی آبخورگ خوش آمدید شما می توانید در این وب سایت پست بگذارید مانند فیس بوک و ....

آبخورگ رو میشناسی؟

 تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان" دانلود فیلم آهنگ عکس و نرم افزار+یوزر پسورد جدید نود ۳۲  "و آدرس  abkhorgi.LoxBlog.com  لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com